2011. augusztus 30., kedd

Éjszakai vonat benzintank.



Új motor, új tank!

Habár van egy szép, krómozott 972-es Sportster "King" üzemanyag tankom,
de nekem az túl csicsás.

Úgy hogy megy a szemétbe!!!























Helyette inkább ezt fogom az FX bobber-re tenni. 
























Igaz hogy nem tudom a tipúsát, de ez illik igazán az old school stílushoz.
























Úgy illeszkedik a váz tetejére, ahogyan az illik....

























5.000.- forintért vettem egy kedves motoros barátomtól.


Azóta áthegesztettem rajta a beöntőnyílást és a csap helyét.
























Megerősítettem az alját, és tettem rá felfogatásokhoz való füleket.

Készítettem egy igazán egyedi tanksapkát is...


























































...ami rozsdamentes acélból van.

A 2 gallon-os tank beöntőnyílása 40 mm átmérőjű.






















A katonai zöld színe csak ideiglenes, azért hogy ne rozsdáljon amíg nincs kész.

A festésén, és az ábrán még gondolkodom...








Nincsenek megjegyzések: