2011. szeptember 14., szerda

A munkadíjam...

A múlt héten meg hegesztettem Silver barátom karóráját,
amiért cserébe nem kértem tőle semmit sem.
Mert ugye a jóbarátok közt így szokás!




















Erre ő viszonzás képpen nekem ajándékozott egy '96-os Big Twin karburátort.
Nagyon meg örültem neki, mert ez jobb lesz a Twin Cam-hoz mint a
Yamaha XS 400-as karbim.






















Néhány hiányosságán kívül, nagyon jó állapotban van.
De mivel az "ajándék lónak én sem nézem a fogát",
ezért nem szomorkodom, hanem megpróbálom pótolni a hiányosságait. 
























A sok év alatt összegyűlt japán karburátoraim között találtam minden alkatrészt hozzá.























Először is szét szereltem, és rá forrasztottam egy esztergált, sárgaréz
benzincső felfogatást, az eredeti műanyag helyett.
Ami az előző tulajdonosnak ugyebár letört.
 























Tökéletesen sikerült!

Aztán találtam a hiányzó műanyag szívatója helyére egy tökéletesen passzoló,
mikuni sárgaréz szívatót.
Már csak egy fogantyút kell rá eszkábálnom :-)






















Még a levegőcsavarja is hiányzott amit szintén egy mikuni karburátorból pótoltam.





















Csavar gyűjteményemben pedig találtam három darab 1/4-es csavart,
a levegőszűrőház felfogatásához.

Így már biztosan működni fog az 1450-es twin cam-on.

Nagyon szépen köszönöm Silver!

Nincsenek megjegyzések: