2011. november 29., kedd

TC88 vezérlés fedél - 2. rész.

Következő lépésként a fedél tetejét kell össze állítanom..

















































































Ha minden furat helyét kellően ki köszörültem, jöhet a hegesztés.








































Nagyon vigyáztam közben arra hogy el ne deformálódjon a fedél.
Centiről centire, egymással szemben lévő oldalakat hegesztve,
folyton hűtöttem a varratokat.





















Aztán az úgynevezett szerviz ablakot készítettem el.
A szabályos alakzat miatt először egy párhuzamos oldalú hengert szerkesztettem.






















Aztán egy kúpos oldalú hengert...








































Majd végül egy kör alakú lemezzel, 3 mm mélyen be fedtem az egészet.
Erre később, még csinálok egy 8 mm vastag alumínium korongot,
ami a végleges szerviz ablak fedele lesz. Hasonlóan mint az eredeti fedeleknél.


 

Nincsenek megjegyzések: