2011. november 23., szerda

TC88 vezérlés fedél.

A harley blokkom vásárlásakor elég sok minden hiányzott belőle,
többek között az eredeti vezérlés fedél is.


























Egy ilyen használt, alumínium öntvény fedelet kb: 25.000.Ft-ért árulnak magyarországon.
A csavarokat, tömítéseket és a KAMU szerviz ablak fedelet külön kell megvásárolni hozzá.
Azért "kamu" fedél, mert csak dísz. Tudni illik, a régebbi harley-ken eme fedél alatt volt a gyújtás,
amit állíthat az ember, akár menet közben is.  ;-) 
(Ismét "nagyot" alkotott a mérnöki gárda!)





















De, mivel én patkó-mágnes gyújtást (Magneto) szeretnék rátenni,
valami ehhez hasonló fedélre lenne szükségem.
Egy ilyen fedél árát látván, hamar rájöttem hogy nekem sosem lesz ilyenem!
Ám az eredeti fedelet, alumíniummal toldozgatni sem lenne olcsó mulatság.























Így hát elhatároztam, hogy csinálok egy teljesen egyedi fedelet, rozsdamentes acélból.






















Dinamó barátomtól szereztem vastag falú saválló csövet.
Kösz Dinamó!






















Amibe pont passzol az M8-as csavar.



















Feldaraboltam a megfelelő méretre.











































Majd, 2 mm vastagságú saválló lemez darabokat hegesztettem hozzájuk.





















Eddig egész jól sikerült minden, már csak a tetejét kell megcsinálnom.
Pár nap múlva elkészűl...

6 megjegyzés:

magyarszki fasiszki írta...

Hát ez nagyon király lesz! Ma hozzám visszakerült a megfelelő aluagyas kerék így már jól illeszkedik a hajtás résszel.

The Maugli Garage írta...

Kösz Bence!
Örülök hogy sikerült 1 problémát kilőnöd. Tényleg, ..ha segítség kell valamiben, csak szólj!!
Ha tudok, nagyon szivesen segítek.
Pld: IZS gépkönyved van??
Amúgy van valamilyen hasonló chopper-ről képed amilyenre építed az IZS-t??

magyarszki fasiszki írta...

Rendben köszi a segítséget. Könyvem az nincs de most hogy említetted az sokat tudna segíteni. Eddig csak a IZS49 ről találtam leírásokat a neten de nekem meg Planéta 3 az alapja. Nem igazán tudok képet mutatni mert nem másolom valahonan. esetleg egy egy megoldást átveszek motorokról de igazán "példakép" motor nincs.

The Maugli Garage írta...

Bence, találtam neked magyar nyelvű leírásokat...
Itt minden meg van ami csak kell:

http://izs.hu/www/downloads/

Ha nem sikerül letöltened, akkor dobj egy mailt és átküldöm.
Az enyém : maugligarage@hotmail.com

magyarszki fasiszki írta...

Köszi szépen! Ez egy kincsesbánya. Meg is lett amit kerestem.

The Maugli Garage írta...

Nagyon szívesen! Máskor is.
Örülök hogy tudtam segíteni.