2011. november 4., péntek

TC88

Hamarosan össze rakom a harley blokkot, de előtte még meg kell
tisztítanom a belsejét.


















Az olaj-járatokkal kezdem,
mert az előző tulajnak valószínüleg kigyulladt valami a belsejében.
!! Nem ezért hívják "belső égésűnek" !!      ;-)
   




















Nem akarom a "nagy legendát" fikázni, de köztudott hogy az USA mérnökei
a járművek tervezésekor nem igazán használnak mérő szerszámot!    ;-)

Mindent nagyobbra, vastagabbra gyártanak mint ahogyan azt kellene.




















Az öntvények falvastagsága szinte a duplája mint egy Japán járműé,
az olajjárati furatok pedig metró alagútnyi szélességűek...
Az olajpumpát pedig fából is csinálhatták volna "Williams-ék",
talán akkor még 2000 mérföld után sem kopna el..




















Akkor még a csapágyak, csavarok és a fogaskerekek minőségéről nem is beszéltem...

1997-ben felújítottam egy '44-es Flathead 750-est..
Úgy látom hogy azóta semmit sem fejlődött a "Milwaokee gyár"!    ;-)

Nincsenek megjegyzések: