Miután elmúlt a kötelező "népi ünnepelgetés",
és sikeresen elillant az erjedt gyümölcs szagú leheletem illata is,
megujjúlt erővel neki kezdtem a következő hiányzó alkatrész elkészítéséhez.
Eredetileg a 2004-es gyártású twin cam motorja injector-os,
vagyis benzin befecskendezéses, én az egyszerűbb és olcsóbb
karburátoros megoldást választom.
Karburátorom már van hozzá, már csak egy Y alakú szívótorok kell.
A hengerfejekhez illeszkedő, 2 darab talpat a legnehezebb megcsinálni.
Mivel a helyhiány miatt, minden milliméter számít.
Sőt, a kész torok felfogatása sem egyszerű dolog, mert gyárilag
nem párhuzamos a két hengerfej nyílásának a felülete (vajon miért?!),
ezért kisseb türelem játék árán sikerül csak oda illeszteni a helyére.
Lehet hogy marógéppel könnyebb lenne elkésziteni,
de akkor nem férne be a helyére, és nem lenne íves a belseje sem.
Ezért én, a két talp részt, 10 darab, kisseb részből hegesztem össze.
Így, elég vékony falvastagságú torkot kapok ahhoz hogy beférjen,
és a belső furata pedig egybefűggő, íves járat lesz.
Folyt. köv.!
2 megjegyzés:
Na erre kíváncsi vagyok. 10 darabból egy szívócsonkot? ez tetszik. Lesz vele munka bőven. :D
Sőt, az egész szívócsonkot összesen 14 darabból hegesztem majd össze. 10 darabból még csak a két beömlőnyílás felfogatása van.
Na persze ha sikerül(!)
Megjegyzés küldése