2012. január 17., kedd

Ismeretlen jótevő.

Nem nagyon hiszek a mikulás létezésében,
de tavaly december 21.-e óta kissé ingadozni látszik ez a hitem.
Ugyanis ekkor kaptam egy privát email-t,
egy Békéscsabai ismeretlen motorostól.

Amiben az állt hogy véletlenül rátalált a blogomra,
és ő is "restaurál" egy ugyan ilyen, hiányos, kiégett harley blokkot.
Van néhány, számára feleslegessé vált alkatrésze is,
amiért cserébe talán én is tudok adni neki olyat ami az övéhez hiányzik.       


















Az ünnepek alatt szinte minden nap leveleztünk,
és képeket küldözgettünk egymásnak az alkatrészekről.




















Aztán január első hetében elpostáztuk egymásnak.










































Ezeket adta ő nekem...























Én pedig cserébe ezeket adtam neki.

Zsolt, még az egyik levelében említett egy email címet is ahol van egy,
eléggé olcsón eladó olaj pumpa is, pont olyan ami nekem hiányzik.






















Ezt is leleveleztem az illetővel, és végül 4.000. Ft-ért megvettem.
Igaz hogy hiányzik belőle néhány fogaskerék, de legalább olcsó volt.
Egy komplett olaj pumpa használtan 40.000. Ft. 

Köszönöm Zsolt!




Nincsenek megjegyzések: