2012. február 2., csütörtök

"A másság mindig gyűlöletet szül"

Ezzel az idézettel kezdődik az az 1979-ben forgatott német film,
amit én még gyerekkoromban láttam a magyar televízióban.

























A német dráma címe: Haine (Gyűlölet)

























Egy évvel később, 1980-ban vetítették az usában,
Killer Truck (Gyilkos kamion) címen.





















Japánban már mind két névvel adták a mozik.

De magyarországon csak a király tévé adta le (szinkronizálva) kb: 20 éve.

A története valós eseményre épűl.
Egy fekete bőrruhás motoros elgázol egy iskolába siető kislányt.
Később pedig ebbe a kisvárosba érkezik a főhős, aki a hosszú útja közben pihenni szeretne.
Csak éppen a vesztére egy Honda CB 250 N típusú motorral utazik.
A helybéli földművelő tudományos munkatársak, akik nem éppen utóítéletekkel vannak tele,
rá kenik a balhét...
 



















Képek a filmből...

















Úgy 6 vagy 7 éve próbálom megszerezni ezt a filmet, eredeti német hanggal.
Azért eredeti hanggal, mert a kedvenec színészem a főszereplője,
Klaus-Günther Nakszynski.
Művész nevén: Klaus Kinski.






Évekig keresgéltem a neten.
Számtalan fórumokra regisztráltam magam.
Sokszor rá is találtam a letölthető formátumra (tudom, tudom.. nem szabad kalózkodni!)
de mindenhol csak a törölt, hűlt helyét találtam a fájloknak.
Az ebay-en volt egy eredeti dvd-s példány, sajnos 50 dollárt kértek érte...
...de az is csak pár napig volt meg.

Ám, tegnap óta nagy az örömöm, mert sikerült megszereznem.
Nincs szándékomban árulni, de közzé tenni sem szeretném,
mivel néhány évtizednyi kutató munkám fekszik benne.
A barátaimnak viszont, nagyon szivesen megadom a forrásomat.

Szóval, az az ismerősöm akit érdekel az eredeti német nyelvű film,
annak privát levélben megadom a címet, ahonnan ingy'ért beszerezheti.

Nincsenek megjegyzések: