2012. április 21., szombat

Tényleg "kezd érdekes lenni"...

...Ahogyan Bence barátom mondaná!!

Kiderült, hogy az egyik blokkfél jobban el van vetemedve a hőtől,
mint a másik.






















A '07-es Softail kartell henger talp része magasabban áll
mint a '03-as Softail-é.
Elöl-hátul 0,3 mm-rel, középen pedig 1 mm-rel magasabban.





2 megjegyzés:

magyarszki fasiszki írta...

Az ilyen dolgok emlékeztetik az embert arra, hogy nem múlhat el a hét, orális szex nélkül.

Rakd össze a blokkfeleket és síkoltasd össze. De ahogy nézem szerintem ez nem vetemedés hanem, a hegerpalást aljának mart körből kiindulva, mivel az újabbon mélyebb a bemarás valószínűleg az egy "teljesen új fejlesztésű" vagy "újratervezett" blokk, és emiatt adódik az eltérés

The Maugli Garage írta...

"Orális sex minden héten"
...4 X.
Hmmm, ..ííístenem de jóóó is lenne!!!!
(de csakis 1 huszon éves bigével!)
Szerintem, ez "vetemedés". Mert még a palást belseje is ki van dudorodva 1-2 helyen. Tudni kell, hogy ezek a primitív motorok többsége leégve cserél gazdát.
A silány minőségű csapágy, tömítés, olajzás, forgácsolás, tervezés, méretezés, gyújtás, elektronika és még sorolhatnám, miatt. Ennek a típusnak pld: a vákumos benzincsapja dönti el hogy mikor gyúllad ki alattad a motor. Volt is belőle problémája a gyárnak.
Különben meg lehet hogy "síkolás" helyett inkább baltával lefaragok belőle, ahogyan a H-D gyárban csinálják.
;-)