2013. június 27., csütörtök

Sachs benzintank ajándékba.

Sajnos, anyagilag mostanában túlköltekeztem,
ezért rákényszerültem hogy sürgősen eladjak valamit.
Ezért megkértem Jónás barátomat,
hogy vásárolja meg tőlem féláron azt a két Harley alkatrészemet,
amit eddig még a szomszéd élete árán sem akartam volna soha eladni.
:)




Ez a két alkatrész, egy régi Ironhead Sportster benzintank,
és egy hátsókerék. 
Mindkettő krómozott.  



De hála a jó barátoknak, Szábbész ismét megajándékozott egy aprósággal.








Egy 1962-es, Sachs Hercules 125 benzintankjával.








Amivel, a bringám az első próbálgatásomra kissé "Cafe Racer"-esre sikerült...


















...de miután levágtam az aljáról a felesleges kiálló lemezeket,
és megtisztítottam a régi festék maradványoktól,
elég tűrhetően néz ki.




Már csak benzincsapot és tanksapkát kell hozzá készítenem.
A mérete kisseb mint a Sportster tanké volt (8 L),
de az első fék és a sárvédő hiánya, valamint még a hátsó merev váz miatt
úgyis minden benzinkútnál meg kell állni. :)

Köszönöm a vásárlást Jónás barátomnak,
a Hercules tankot pedig Szabbész barátomnak!!  









16 megjegyzés:

Szábbész írta...

Egész fasza lett!

The Maugli Garage írta...

Kösz!
Nemsokára elkészülök a kerékkel is,
de ma sikerült szereznem egy hádé felnit is, úgy hogy később abból is csinálok egy komolyabb kereket.
Ideiglenesen meg beépítem azt amit adtál.

magyarszki fasiszki írta...

Veterán újrahasznosítás újabb gyöngyszeme. Fullkrómos tank HD-re ami még igaz, hogy csak H de ami MÁV az nem tehénsegg. (GY.K. ami késik nem múlik) :D

The Maugli Garage írta...

:)
Pedig, már kezdem unni a krómozott tankokat.
Na meg ez már tényleg kicsi lesz a HD-hoz.
Egy Izh tanknak jobban örülnék.

magyarszki fasiszki írta...

Akkor vedd úgy hogy van. Úgyis mennem kell Tiregyre ha hazamentem.

Van kétféle is,

http://veteranapro.hu/images/28253_400x.jpg

http://img17.aprod.hu/images_aprodhu/18591035_3_644x461_index-tank-feklampa-egyeb.jpg

Továbbá Pannóniából:

http://img12.aprod.hu/images_aprodhu/3879985_2_644x461_pannonia-tank-tolts-fel-fenykepeket.jpg

http://km-3.jspcdn.com/p/12/0726/963320/93921.jpg

A T-s Pannónia tankkal van egy kis rozsdamunka , de használható, a P-s nek meg hiányzik a térdpárna rögzítő perem.

Festeni mind a négyet kell.

Tessék válogatni.

The Maugli Garage írta...

Ez tetszik:

http://img17.aprod.hu/images_aprodhu/18591035_3_644x461_index-tank-feklampa-egyeb.jpg

Mikor mész "Tiregyre", és mennyiért adod, és csapja van???

Sid írta...

jó az oldal sok jó ötlet meg sok rock!

Sid írta...

király az oldal!!!

Sid írta...

Tervezek egy magas kormányt a motorba de aranyáron mérik.nem tudsz valami jóállású kormányt eladót? Mindegy mibe volt.

magyarszki fasiszki írta...

Csapom van rá, gyári szovjet, odaadom ha kell, de azt sokan szidják, mert vízszintes állásban van nyitva és tartalékon, lefelé pedig zárva, és a rezgéstől hajlamos menet közben elzáródni.

6 hétig van itt munkám, utána megyek haza, utána közvetlenül.

Inkább cserélném két kerék centírozására ha neked úgy megfelel.

SID te meg érdeklődj nála. Ismerem őt, a motoron látható kormányt lehet eladja külön is.
http://veteranapro.hu/szolo-motorkerekpar/29888-izs-planeta-3-03-chopper

The Maugli Garage írta...

Kösz SID, és üdvözöllek!
Sajna most nem tudok szerezni semilyen kormányt, talán pár hét múlva.
De itt van egy olcsó Ape kormány:

http://auto-motor.vatera.hu/motor_robogo_quad_alkatresz_felszereles/egyeb/harley_davidson_apehanger_kormany_1769138045.html

The Maugli Garage írta...

Bence, nekem megfelel a tank "ára",
csak sajnos 1 héten belül szükségem lenne arra a tankra. Ez csak egy ideiglenes tanknak kellene.
Szerintem 6 hét múlva már lesz szebb és jobb is.
De a centírozást más csere/beréért is vállalom.

Sid írta...

jaja ezzel szemezek egy ideje.esetleg kuplungbowden (hosszú) fékcső nincs elfekvőben?

Sid írta...

a króm spori tankot akkor nem te árulod?Azt is nézem egy ideje,de sajnos arra majd csak ősszel vagy télen lesz kavics

The Maugli Garage írta...

De! Én árultam az apród-on... 1 hétig.
Én is a "kavics" miatt váltam meg tőle.
Volt hosszú HD bovdenem és 120 cm-es fém-fékcsövem, de azok is mentek a "piacra".
Sajna, nem tudok most neked segíteni.

Sid írta...

á nemgond.majd jövőre összeáll