2013. július 20., szombat

Sachs benzintank átalakítása - 1.rész.

Mivel, már kissé unom a teljesen krómozott benzintankokat,
ezért átalakítom az új üzemanyag tartályomat.




Első lépésként, lefestettem feketére úgy ahogy eredetileg volt.
A két oldalát meghagytam krómozottan,
ide majd később egy-egy mintát vagy logót festek,
esetleg valami emblémát készítek, saválló és bőr kombinálásával.







Aztán, hozzá fogtam az új, "trendi" lefogatás elkészítéséhez. :)






Elérkezett az ideje hogy felhasználjam végre, 
a régóta féltve őrizgetett lóbőr darabomat.






A bőrcsík széleit lefaragtam illetve leköszörültem,  
így majd régies hatást kelt, olyan lesz mintha egy régi, kopott bőrszíj lenne.
A következő részben még több, 
úgynevezett "antikolással" teszem igazán régivé majd.  








2 megjegyzés:

magyarszki fasiszki írta...

Egyre veteránosabb lesz a külseje. A bőrszíj pedig különösen tetszik.

The Maugli Garage írta...

Igen, eddig minden haveromnak jobban tetszett ez a tank, mint a másik.
A teljes "veterános" kinézethez már csak a léghűtéses/berúgós blokk hiányzik.
...Aztán rock'n'roll!!!