2013. november 19., kedd

5 sebességes Harley váltó berúgóval.



Sikerült össze építenem az 5-ös váltómat a berúgó kittel.





Nemrég lefaragtam a felesleges, kiálló részeket.
Így most már egy hagyományos kinézetű, 
Shovelhead váltóra hasonlít.





A gyári csapágyházat le kellett cserélnem az egyedi csapágyházra.
Nem volt egyszerű munka, mindkét tengelyről leszereltem a fogaskerekeket.
Aztán, a csapágyház cseréje után vissza szereltem őket.
Sajnos csak így lehet, speciális szerszámok vagy rombolás nélkül. 






Önindítót nem tervezek rá szerelni, de a helyét meghagytam. 
A kuplung kosárról viszont levettem a fogaskoszorút.
A beltszíj kereket is lecseréltem lánckerékre,
és szereztem hozzá egy 630-as, O-gyűrűs, D.I.D. láncot.
A kuplung lánc is az eredeti duplasoros, 1/2 inch-es lánc lesz, 
mert úgy szeretem ha a bringa csörög, zörög. :)  



Nincsenek megjegyzések: