2013. november 11., hétfő

Az új hátsó kerekem - 1.rész.

Mivel a régi, tárcsafékes Harley hátsó kerekemtől pénzügyi okok miatt sírva búcsúztam nemrég,
ezért most egy újat kellett össze szednem.


Köszönöm a Harley első kerékagyat, Gyuri barátomnak!!




Köszönöm a Harley küllőket Szörényi Bencének!!
(Szerencsére, sikerült néhány hét alatt megtakarítani őket.)




Végül, köszönöm a Harley kerék felnit Jimi barátomnak!!





Első lépésem az volt, hogy az eredeti csapágyazást vissza alakítsam, 
mert akitől Gyuri szerezte az átbarkácsolta kisebb csapágyakra 1-1 fém persellyel.
Így már belefértek a gyári méretű, új csapágyak.
A második lépésem pedig az volt hogy most én barkácsoljam át az agyat, dobfékesre.
Ezt négy darab zárt, M10-es anyával oldottam meg.






Aztán jött a "fekete leves"....
...sajnos a küllők befűzéséről elvesztek a képek,
mert felszaladt a vérnyomásom 250/150-re, 
és új fényképező gépet kellett vásárolnom. :(
--------------------------------------------------------------
!                                                                                           !
!                                                                                           !
!                                                                                           !
!                                                                                           !
!                                    }< Đ&@?!                                     !
!                                                                                           !
!                                                                                           !
!                                                                                           !
!                                                                                           !
--------------------------------------------------------------







Miután hazatértem a sürgősségiről, 
rájöttem hogy a William papa szarul hegesztette össze az agyat annak idején.
:)
A fenti képen is jól látszik hogy a két tárcsán lévő küllő furatok teljesen egyformán, 
a tengellyel egy síkban vannak. 
Ezért nem sikerült sehogy sem befűzni a küllőket.










Én még nem láttam olyan gyári felnit ahol ugyanígy helyezkednének el a küllő anyák.
Miután ketté vágtam az agyat, kicsit elfordítva összehegesztettem.






Végül, ideiglenesen lefestettem ezüst spray-el, 
hogy ne rozsdáljon be amíg a felniről leszedem valahogy a rossz krómozást.
Folyt. köv. 


Nincsenek megjegyzések: