ezért most egy újat kellett össze szednem.
Köszönöm a Harley első kerékagyat, Gyuri barátomnak!!
Köszönöm a Harley küllőket Szörényi Bencének!!
(Szerencsére, sikerült néhány hét alatt megtakarítani őket.)
Végül, köszönöm a Harley kerék felnit Jimi barátomnak!!
Első lépésem az volt, hogy az eredeti csapágyazást vissza alakítsam,
mert akitől Gyuri szerezte az átbarkácsolta kisebb csapágyakra 1-1 fém persellyel.
Így már belefértek a gyári méretű, új csapágyak.A második lépésem pedig az volt hogy most én barkácsoljam át az agyat, dobfékesre.
Ezt négy darab zárt, M10-es anyával oldottam meg.
Aztán jött a "fekete leves"....
...sajnos a küllők befűzéséről elvesztek a képek,
mert felszaladt a vérnyomásom 250/150-re,
és új fényképező gépet kellett vásárolnom. :(
--------------------------------------------------------------
! !
! !
! !
! !
! }< Đ&@?! !
! !
! !
! !
! !
--------------------------------------------------------------
Miután hazatértem a sürgősségiről,
rájöttem hogy a William papa szarul hegesztette össze az agyat annak idején.
:)
A fenti képen is jól látszik hogy a két tárcsán lévő küllő furatok teljesen egyformán,
a tengellyel egy síkban vannak.
Ezért nem sikerült sehogy sem befűzni a küllőket.
Én még nem láttam olyan gyári felnit ahol ugyanígy helyezkednének el a küllő anyák.
Miután ketté vágtam az agyat, kicsit elfordítva összehegesztettem.
Végül, ideiglenesen lefestettem ezüst spray-el,
hogy ne rozsdáljon be amíg a felniről leszedem valahogy a rossz krómozást.
Folyt. köv.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése