Szerencsére sikerült egy acél felnire is szert tennem, így az alumínium felni már feleslegessé vált.
Ugyanis, a minap megajándékozott Jónás barátom néhány "aprósággal". :)
Egy 40 küllős, 16 x 3.00-as, acél felnivel, egy 400 grammos jóféle kenőzsírral,
és egy S&S Super B karburátorral.
Köszönöm Jónás testvér!!
A tegnapi bejegyzésem után, Gyuri barátom felhívta a figyelmem arra,
hogy nem is kellett volna kettévágnom a kerékagyat,
mert ezt a típust máshogy illetve más irányban kell beküllőzni.
Köszi Gyuri a kiigazítást!
De...!
...sajnos mégis csak muszáj volt szétvágni,
mert 10 mm-rel rövidítenem is kellett rajta,
mivel a dobféknek is kell a hely a merev vázban.
Szóval, miután már hasonlít egy Panhead kerékagyra,
nincs más dolgom csak befűzni a küllőket,
majd végül nagyjából kicentrírozni őket.
Íme, kész az új hátsó kerék...
Ha lesz rá időm ráteszem ezt a nemrég szerzett,
Yokohama bobber gumi abroncsot,
aztán ráfogatom a két, új dísztárcsát, és...Gooo!
:)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése