2014. január 11., szombat

Régi benzincsap.



Sikerült egy kis szabadidőt szakítanom a Harley projektemre,
és felszereltem a 24 karátos, réz benzincsapomat az új benzintankomra.




Esztergáltam egy hollanderes közbetétet,
szintén sárgarézből.
Így már gond nélkül rámegy a Moszkva tankra. 




A bal oldali csap eredeti lenne,
és van rajta tartalék állás is,
de nekem nem tetszik.
Amúgy oroszéknál csak ezt az egy féle csapot gyártják,
Rigára, Izsre, Uralra, Dneprre, ..stb.





Ha bárkinek kérdése van a blogban szereplő dolgokkal kapcsolatban, 
nyugodtan írjon nekem a maugligarage@hotmail.com címre.
Nagyon szívesen válaszolok, hisz ezért csinálom...



2 megjegyzés:

magyarszki fasiszki írta...

Jobb is ez, az eredetinek lefele van a zárt állása, vízszintesen a nyitott meg a tartalék és emiatt hajlamos menet közben a rezgéstől elzáródni.

The Maugli Garage írta...

Igen, valóban.
Ha erre jársz, nézz be hozzám,
szívesen neked adom a gyári csapját!!
Te biztosan fel tudod majd használni.
Én még a börzére se vinném ki, mert csak égetném vele magam. :)
(csak vicceltem!)
Amúgy láttam már a vaterán 2-3 ezerért is.