2014. február 10., hétfő

My new Shovelhead belt primery.

Idén télen, szinte minden nap a megélhetésem miatt dolgoztam,
és nem volt időm a Harley bringámat csinálni.
Viszont, a hideg téli napokon sikerült néhány alkatrészt beszereznem a projekthez.





Karácsonykor, Laci barátommal sikerült elcserélnem néhány,
szintén Harley alkatrészre, ezt a 4 inch széles, Shovelhead belt primert.

Köszi Laci ezt a 1996 körüli képet!! 





Január első hetében már meg is érkezett a csomag,
és benne a 36 éves Shovelhead kuplung.



















Az eredeti kuplungagy nem lenne jó az én típusomhoz,
ezért megbeszéltem Lacival hogy azt ne is küldje.






Helyette, az én Twin cam kuplungom agyát kell 
átalakítanom majd ilyenre :












Végül, itt vannak azok az alkatrészek amit cserébe adtam a primerért :
- 1 pár Harley lábtartó,
- 1 Big Twin Evo oldaltámasz,
- 1 Sportster '03-as hátsó sárvédő.

Köszönöm a cserét Laci barátomnak!!




Nincsenek megjegyzések: