2014. augusztus 8., péntek

Custom clutch hub for 5 speed transmission.


A 2007-ben gyártott Harley kuplungomhoz csak a lamellák hiányoztak,
de nekem túlságosan drága volt.
Ezért inkább szereztem egy Shovelhead kuplungot,
amit 1966 és 1983 között gyártottak a Big Twin Harley-hoz.
Ehhez a régi kuplunghoz csak egy egyedi agyat kellett szerkesztenem,
hogy passzoljon az újfajta, Touring típusú váltómhoz.
 






Egy régebbi bejegyzésemben már leírtam hogy az eredeti kuplungagyat szét vágtam,
mert a középső részéből csináltam az új agyat.







Közben, leszereltem az önindító fogaskoszorút is a kuplungházról.
Mivel a bringám nem kislányoknak készül,
ezért nincs szükségem önindítóra!! :)








Így nézett ki az eredeti, 2007-ben gyártott kuplungagy :






Ez pedig már a Shovelhead kuplung, 
ami egy egyedi aggyal kapcsolódik az 5 sebességes Harley váltómhoz :






Már csak egy zárt csapágyat kell vásárolnom a kuplungházhoz, 
és teljesen kész lesz a bringám váltója.



Nincsenek megjegyzések: