2014. szeptember 19., péntek

S&S B carb air horn of handmade.


Évek óta keresgélek már Harley tütének való alumínium mozsarat,
vagy serleget.
A minap egy régiség piacon rátaláltam a nagy őre!!
:)



Egy régi, Német gyártmányú, cink pohárra.
Ami pontosan megegyezik a Harley Shovelhead karburátorom méreteivel.
És csak 300 forintért adták.



Miután levágtam róla a felesleges részt,
egy 5 mm vastag, alu lemezből csináltam hozzá felfogatást.





Mivel a cink olyan puha anyag mint az ezüst,
így csak vissza peremeztem egy kis kalapáccsal a végét. 




A hatlapfejű csavarok nem fértek el a felfogatáshoz,
így kicseréltem őket másféle csavarokra. 

Íme a teljesen kész Harley karburátorom :



A laikusoknak mondom, 
hogy ugyanezt a karburátort, szívótorokkal és tütével,
megvásárolhatják a webshop-okban, 760 €-ért.
De hála a barátaimnak nekem nem került ennyibe.
Köszönet érte Jónás testvérnek és Jiminek!!




Nincsenek megjegyzések: