2015. június 27., szombat

2015's Harley festival pictures by my good friend.


Majdnem sikerült eljutnom az idei,
16. Open Road Festival rendezvényre.
Most is, mint mindig, Alsóörsön
a Balaton partján volt megrendezve,
2015. június. 10. és 14. között.
Eddig még sosem tudtam eljutni oda,
mert körülbelül 500 km-re lakom tőle.
Most viszont Jónás testvér barátom felajánlotta
nekem hogy elvinne, de én elutasítottam.
Azért, köszönöm a felajánlást Jónás testvér!!

Nagyon sajnálom hogy nem sörözhettem egy jót a barátaimmal!!
Ezeket a képeket MotorBéla barátom készítette,
és megengedte nekem hogy megosszam a blogom nagyközönségével.
Most mind a 98 darabot vágatlanul és cenzúrázatlanul közzé teszem. :)
Köszönöm a kiváló képeket haver!!



Büszkeséggel tölt el hogy a barátom bringáján lévő
bőr oldaltáskát én készíthettem el!!



























































A Custom Show első helyezését ez a szép, pedálos moped nyerte.








Az én kedvencem, ez az 5 sebességes váltóval szerelt, 
Knucklehead replica.



Jónás barátom is benevezte ezt az Ironhead Sportster-ét, amire szintén én készítettem az ülést.
Mellesleg ez a motor eladó!!








Ez a Yamaha XS 400-as is Jónás barátom műve,
és ennek az ülését is, sőt az ülés alatti bőrtáskákat is én készítettem.







A legérdekesebb ez a "Captain America bike" replica volt,
ami Hajdúszoboszlóról, a Baggerbuilders műhelyből érkezett.




















Nincsenek megjegyzések: