2015. augusztus 15., szombat

Hungarian biker jamboree 14.08.2015.



Sajnos, idén már három motoros találkozóról maradtam le,
mert nincs még kész a bringám.
De ma este, végre eljutottam egy olyan bulira,
ami "kemény" 24 km-re van tőlem.
Igaz, csak autóval sikerült eljutnom oda,
mivel csak arra volt dolgom.
Ezért csak a bejáratig mentem, bámészkodni. :)
Ez a buli a 20. Black Dragon motoros találkozó, Tokajban.
Köszönöm Pityu barátomnak a fuvart!!












Szerencsére nem volt szégyenkezni valóm
amiért nem motorral mentem,
mert a kerítésen kívül rengeteg autó parkolt.




Nagyon örültem amikor megpillantottam régi ismerőseimet,
Däni barátomat és gyönyörű feleségét, Bëát.
Akik 2139 km-ről érkeztek a kustom,
Kawasaki 750 Vulcan bringájukkal.
:)




Szintén jó volt találkozni Gösser barátommal és az istennő szépségű párjával, Livivel.
Akik szintén messziről, 24314 méterről érkeztek.
:)



Sajnos csak egy Harley bringát láttam,
de az az egy felért 100 Harley szépségével!!
 Ez Silver barátom Sportster 1200-asa. 



Miután kellően kibámészkodtam magamat,
fájó szívvel elhagytam a rendezvényt,
és tovább álltam.
De még készítettem néhány fotót a lenyűgöző környezetről,
ami a világörökségünk része.




Nincsenek megjegyzések: