2015. december 24., csütörtök

My rigid frame build.



Az elmúlt 7 évnyi blogírásom után is néha úgy érzem
hogy az országban egyedül vagyok a Frisco stílus képviselője.
Legalábbis azok közt akik nem megélhetésből készítenek ilyen bringát,
hanem otthon, saját célra.
Sajnos az én véleményem az, hogy az átlag magyar ember hagyja magát
sodortatni az árral, és nem mer kitörni a béklyóból.
Könnyebb elfogadni a bolti kínai holmikat,
mint hogy magunk állítsuk elő azt, mert az törvénytelen lenne, ugyebár.
Szóval, sorban állunk a bankban hogy vehessünk egy távol-keleti motort,
mert az törvényes és azt hisszük hogy biztonságos.
Csak azért mert a gyártó, a forgalmazó, és a vásárló is adózik az államnak?!
Amiből aztán látvány parkok, stadionok és fizetős autópályák épülnek,
a még több haszon reményében.
Nem pedig mellékutak vagy főutak az adózó magyar állampolgároknak.
De erre is van egy régi, indián közmondás.
"A tehénszar is finom, mert 10 milliárd légy nem tévedhet!!"

Szóval, az eddigi leghosszabbra sikerült blog-bejegyzésemben
bemutatom hogyan kell törvénytelenül hegeszteni egy motor vázat.
Miután a boltból számlára vásároltam köszörű korongokat, szénsav palackot,
és kifizettem az adózott villanyszámlát is a szolgáltatónak,
nekiláttam szétvágni a vázat,
és néhány vascsőből új vázgerincet alkottam a régi helyére.

Figyelem!! 
Senki se próbálja meg utánozni otthon,
mert ez törvénytelen és ezért eltörhet!!

A fájdalom csillapító sem szünteti meg a fájdalmat, csak csillapítja azt.
Hisz, a nevében is benne van!! :)
















Nincsenek megjegyzések: