2016. január 6., szerda

My rear fender.



Mivel a karácsony az ajándékozásokról szól,
ezért itt egy újabb ajándék, amit még tavaly karácsony előtt kaptam,
egy nagyon kedves barátomtól,
de csak most sikerült felszerelnem a bringámra.

Köszönöm, távoli barátom!!




Erről a használt, krómozott, hátsó sárvédőről van szó.
Kissé viseltes, és két darabban volt,
de kis fantáziával bármit lehet belőle alkotni.
Akár még virágládát is!! :)
De ha ügyes kezek közé kerül, 
akkor lehet belőle egy 300 €-s alkatrész is.


Ezen a képen, felül látható a régi sárvédőm,
amit lecseréltem erre.




Első lépésben, még több darabra aprítottam,
hogy nagyobb legyen a kihívás!! :)
Majd, a jobb állapotban lévő részeket össze hegesztettem,
a régi furatokat pedig bestoppoltam.
Végül pedig elkészítettem a felfogatásait.




Íme az elkészült sárvédő :



Nincsenek megjegyzések: