2016. április 1., péntek

Honda 750 leather seats. # Final.


Elkészültem a Honda 750 Black Widow teljes ülésével.
Utolsóként, a hátsó üléspadot vontam be
4 mm vastag marhabőrrel,
amihez Jónás testvér készített egy acél lemezt,
négy darab tapadókoronggal.
Ugyanis, ez az üléspad csak egy rozsdamentes csomagtartóra készült,
amit könnyen levehetőnek terveztünk.









Nem volt egyszerű megcsinálnom ezt a hátsó ülést.
Először, fából készítettem el a szivacs formáját,
amire ráformáztam a vastag bőrt.
Azután előlyukasztottam a bőr darabokat a varráshoz.
Az előlyukasztás több fázisból is állt.
Először egy egyenes horonyt véstem a bőrbe,
a cérna helyének.
Azután szeggel átszúrtam és végül,
egy speciális szerszámmal tölcsér alakúra tágítottam a lyukak peremét.
Ezek után, de még a varrás előtt, befestem illetve sötétítem a bőr felületét.   







Íme, így néz ki az összes ülés a motoron :
Az első rugós ülés, a hátsó levehető üléspad, és a háttámla párna.
Mind az én munkám, amire nagyon büszke vagyok,
és nagyon köszönöm a munkát Jónás testvérnek!!








Nincsenek megjegyzések: