2016. április 8., péntek

Replica rocker clutch for my frisco bike.



A motorom építésénél szeretném minél hűebben tükrözni a 1960-as, '70-es évekbeli,
Frisco stílust.
Ezért, lábkuplung és kézi váltó lesz rajta.



Sajnos nincs elég pénzem ahhoz, 
hogy megrendeljem a "fényes" motoralkatrész-katalógusokból, 
a távol-keleti, után-gyártott holmikat hozzá.
Ezért úgy döntöttem, inkább elkészítem magam.    












Eddig így sikerült, és nekem nagyon tetszik :



Még tartó konzolt kell hozzá csinálnom,
és át kell alakítanom a kuplung kiemelő szerkezetemet is,
a régi, 4 sebességes váltóéhoz hasonlóra.
Egyetlen előnye lesz, mégpedig az hogy nem sohasem fog elszakadni a kuplung-bowden.
Mivel rudazat lesz helyette. :)


Csinosítottam a kézi váltón is,
amit régebben már megcsináltam,
de mégsem tetszett.
Ez most már szebbre sikerült.
A váltókart egy Harley FX fékpedálból készítettem,
a váltógombot pedig fekete színű műanyagból esztergáltam.
A gomb tetejére egy után-gyártott, 1929-es 5 dollárost ragasztottam.   





Nincsenek megjegyzések: